Yliaikaisen vikat raskausterkut!




Niinhän tässä sitten kävi, kuten vähän arvasinkin, että ylitimme lasketun ajan niin reilusti, että huomenna on määrä mennä synnärille, ja luultavimmin alamme käynnistellä synnytystä. Toki sekin vaihtoehto on olemassa, että he lähettävät meidät vielä kotiin odottelemaan... mutta. Sen näkee huomenna!

Vointini on kuitenkin ollut loistava, mistä olen ihan super kiitollinen! Viimeiset reilu pari viikkoa olen ollut kuin uusi nainen! Olen pelkästään kuluneen viikon aikana kävellyt yli 60 kilometriä, pyöräillyt ja nauttinut päivistä. Toki aina jossain vaiheessa päivää iskee kooma ja pitää lepuutella, mutta noin yleisesti jaksaminen on ollut huomattavasti parempaa kuin moniin, moniin viikkoihin. 

Olemmekin ottaneet ilon irti kesälomapäivistä ja puuhanneet kaikenlaista kivaa perheenä. Tätä oikeastaan rukoilinkin: että jos menen jälleen yliajalle, kuten esikoisesta, niin olisi aivan ihanaa, että vointi olisi yhtä hyvä kuin silloin ekalla kerralla. Nyt on tuntunut siunaukselta, että olen molempien raskauksien viimeisillä viikoilla jaksanut ja halunnut nauttia ajastani. 

Olo on toisaalta luottava ja rauhallinen, samanaikaisesti varsinkin tänään iltaa kohden on tullut jotenkin levoton olo, enkä osaa oikein rauhoittua. Päässä pyörii tuhat ajatusta ja samanaikaisesti ei yhtään mitään. Yhdessä hetkessä jännittää ja on sellainen olo, etten ole valmis! Ja seuraavassa valtaa fiilis, että olen NIIN valmis. Eniten sitä tietysti toivoo ja rukoilee, että kaikki menisi mukavasti, ja vauvalla ja minulla olisi kaikki oikein hyvin. 

Huomenna aamulla suuntaamme sitten synnärille ja katsotaan, mitä tuleman pitää. Uskon kyllä, että tämä neiti tulee vielä tällä viikolla sieltä ulos.

Meitä saa muistaa ajatuksin ja rukouksin! Päivittelen varmaan fiiliksiä ja tilannetta Insta Storiesin puolella vähän tilanteen ja jaksamisen mukaan, joten sieltä voi käydä kurkkimassa. 

Kuullaan!

-Petra

1 kommentti